Kariera
Stawiamy na jakość w przyjaznej atmosferze! Pracujemy wyłącznie z najlepszymi specjalistami z zakresu Sprzedaży, Prawa, Obsługi Klienta, Likwidacji szkód, Marketingu, Finansów, IT i HR.
Jeśli jesteś jednym z nich, a do tego chcesz dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem oraz szukasz pozytywnych inspiracji i twórczego, kreatywnego środowiska pracy, to dobrze trafiłeś. Aplikuj!

Benefity
STABILNE ZATRUDNIENIE
Szukamy pracowników na lata, dlatego u nas pracujesz na umowie o pracę. Chyba, że wolisz inaczej!
ROZWÓJ ZAWODOWY
NAU to środowisko pracy, w którym ze wzajemnością możesz dzielić się swoim doświadczeniem, zdobywać nowe kompetencje i podnosić swoje kwalifikacje.
OPIEKA MEDYCZNA
Zdrowie to podstawa! Zapewniamy prywatną opiekę medyczną z super pakietami.
UBEZPIECZENIE GRUPOWE
Podobno szewc bez butów chodzi. Ale nie w NAU! Zabezpieczymy finansowo Ciebie i Twoją rodzinę na preferencyjnych warunkach.
OWOCOWE CZWARTKI
Zapewniamy smaczne co nieco i do tego pełne witamin. Dlaczego nie w środę? Bo we wszystkim potrzebny umiar!
DOGODNY DOJAZD
Powiśle, obok stacji metra, dwa kroki od Centrum Nauki Kopernik
WIDOK Z OKNA
W którą stronę byś nie spojrzał, widok za oknem zniewala. Pełna panorama centrum Warszawy, Wisła i Stadion Narodowy, albo Most Świętokrzyski i Centrum Nauki Kopernik.
KARTA MULTISPORT
Popularny benefit pracowniczy dostępny jest też w NAU!
Przyjazny proces rekrutacji
Analiza CV
Jeśli Twoje doświadczenie pokrywa się z profilem osoby, której poszukujemy, pracownik działu HR zaprosi Cię na rozmowę rekrutacyjną.
Rozmowa rekrutacyjna
Poznajmy się. Spotkanie rekrutacyjne poprowadzi pracownik działu HR oraz Twój przyszły przełożony. W ciągu maksymalnie 2 tygodni otrzymasz od nas informację zwrotną jak Ci poszło.
Zadanie rekrutacyjne
W zależności od stanowiska, możemy poprosić Cię o wykonanie zadania sprawdzającego Twoje umiejętności.
Finalna decyzja
Pozytywne wieści! Poznaj warunki zatrudnienia oraz przysługujące Ci benefity. Witamy w naszym zespole!
Rozpoczęłam współpracę z NAU w 2016 roku jako asystent działu. Moja droga zawodowa jest pełna codziennych wyzwań i możliwości rozwoju, która doprowadziła mnie do stanowiska koordynatora.
Praca w NAU daje mi możliwość rozwoju, którą sobie cenię. Praca to także ludzie, którzy tworzą super atmosferę!
Oferty pracy
Oferujemy:
Umowa o pracę: 6000 - 6500 zł brutto
Nasze oczekiwania:
- minimum rok doświadczenia w branży ubezpieczeniowej w dziale rozliczeń,
- mile widziane wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów – preferowane kierunki: finanse, bankowość, ubezpieczenia,
- znajomość MS Excel poziom min. średniozaawansowany (tabele przestawne, wyszukaj pionowo, funkcja .jeżeli),
- zdolność do pracy w dynamicznie zmieniającym się środowisku,
- skrupulatność, dokładność oraz wysokie zdolności analityczne.
Mile widziane:
- doświadczenie w działach księgowo - rozliczeniowych (ubezpieczenia),
- telefoniczna obsługa klienta.
Twój zakres obowiązków:
- udział w procesie rozliczania prowizji,
- weryfikacja poprawności danych oraz wypłacanej prowizji,
- bezpośrednia współpraca z partnerami zewnętrznymi w zakresie wyjaśniania różnic prowizyjnych,
- przygotowywanie raportów sprzedażowych dla Dyrektorów Sprzedaży oraz na potrzeby Zarządu,
- pomoc przy naliczaniu konkursów dla sieci sprzedaży.
KONTRAKT B2B: 10 000 zł brutto PODSTAWA + prowizja
Nasze oczekiwania:
- minimum roczne doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej (w branży ubezpieczeniowej lub finansowej),
- gotowość do pracy w terenie oraz czynne prawo jazdy kat. B,
- wykształcenie minimum średnie,
- umiejętność nawiązywania relacji z klientami i budowania długotrwałej współpracy,
- samodzielność w działaniu oraz nastawienie na realizację celów sprzedażowych,
- doskonała organizacja pracy i umiejętność zarządzania własnym czasem,
- chęć rozwoju i poszerzania wiedzy z zakresu ubezpieczeń,
- pasja do pracy z ludźmi oraz motywacja do ciągłego rozwoju zawodowego,
- skuteczne planowanie działań i dbałość o efektywność pracy.
Twój zakres obowiązków:
- aktywna sprzedaż ubezpieczeń grupowych dla klienta oświatowego oraz produktów NAU (ubezpieczenia, pożyczki, abonamenty, karty paliwowe),
- zarządzanie i opieka nad portfelem oraz budowanie długoterminowych relacji z klientem,
- analiza potrzeb klientów oraz dobieranie szytych na miarę produktów,
- realizacja celów sprzedażowych na podległym terenie,
- promocja marki oraz produktów własnych NAU.
Oferujemy:
Umowę o pracę: 6 500 - 7 000zł brutto
Oczekujemy:
- minimum 2 letnie doświadczenie na samodzielnym stanowisku w obszarze kadr,
- praktyczna znajomość prawa pracy,
- znajomość systemu Enova oraz programu Płatnik,
- mile widziane ukończone studia na kierunkach: ZZL, Administracji, Prawa Pracy,
- skrupulatność, terminowość oraz dobra organizacja pracy własnej,
- znajomość MS Excel - na poziomie podstawowym.
Twój zakres obowiązków:
- przygotowywanie dokumentacji kadrowej (umowy, aneksy, świadectwa pracy, zaświadczenia itp.),
- sporządzanie dokumentacji i regulaminów w obszarze kadr,
- zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników do ZUS, PPK.
- aktualizacja i dostosowanie procedur do zmieniających się przepisów prawa,
- zarządzanie i obsługa benefitów opieki medycznej, kart sportowych, polisy ubezpieczenia na życie.
- udział w procesie zatrudniania nowych pracowników - od strony formalnej i administracyjnej,
- kontrola terminowości badań lekarskich,
- wsparcie pracowników w zakresie spraw kadrowych - odpowiadanie na pytania, udzielanie informacji,
- bieżąca współpraca z biurem rachunkowych świadczącym usługi płacowe.
Oferujemy:
Umowę o pracę: 6000 - 7000 zł/msc brutto
Umowę zlecenie: 36 - 42 zł/h brutto
Oczekujemy:
- umiejętności analizy i weryfikacji danych,
- wysokie umiejętności komunikacyjne,
- zorientowanie na potrzeby Klienta,
- bardzo dobra organizacja pracy i zaangażowanie w powierzone zadania,
- umiejętność negocjacji i utrzymywania pozytywnych relacji z Klientami,
- bycie osobą elastyczną, otwartą na zmiany, pewną siebie.
Mile widziane:
- doświadczanie na podobnym stanowisku.
Twój zakres obowiązków:
- przygotowywanie i podpisywanie umów pożyczkowych,
- wsparcie Klientów w procesie uzyskiwania pożyczek,
- podejmowanie decyzji kredytowych i ocena ryzyka kredytowego w oparciu o dostępne narzędzia analityczne,
- obsługa połączeń przychodzących i wychodzących oraz obsługa wiadomości e-mail,
- współpraca z pozostałymi pracownikami Działu.
Oferujemy:
Umowę o pracę: 6000 - 8000 zł brutto
Oczekujemy:
- minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku,
- wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów, preferowane kierunki: administracja, zarządzanie, ekonomia,
- doskonałe umiejętności organizacyjne i komunikacyjne,
- znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint),
- dokładność i dbałość o szczegóły,
- samodzielność i odpowiedzialność.
Twój zakres obowiązków:
- realizacja zadań związanych z codziennym funkcjonowaniem Zarządu,
- koordynacja przepływu informacji między Zarządem a pozostałymi działami firmy,
- koordynacja pracy sekretariatu oraz zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura,
- przygotowanie dokumentów i umów oraz zestawień i prezentacji,
- organizacja i nadzór nad spotkaniami Zarządu, w tym protokołowanie i przygotowanie niezbędnych materiałów,
- wsparcie w realizacji projektów strategicznych oraz operacyjnych,
- utrzymywanie relacji z kluczowymi partnerami biznesowymi oraz klientami,
- wsparcie przy obsłudze floty,
- zarządzanie budżetem biurowym i kontrola kosztów operacyjnych.
Nie znalazłeś ogłoszenia dla siebie?
Nic straconego! Wyślij CV, a my rozpatrzymy je przy kolejnych rekrutacjach!

Praktyki studenckie
Studiujesz dziennie lub zaocznie? Czas na zdobywanie doświadczenia! Jeśli poszukujesz pracy, którą będziesz mógł pogodzić z nauką to trafiłeś idealnie! Ale w zamian wymagamy zaangażowania oraz chęci do nauki i rozwoju.