Kariera
Stawiamy na jakość w przyjaznej atmosferze! Pracujemy wyłącznie z najlepszymi specjalistami z zakresu Sprzedaży, Prawa, Obsługi Klienta, Likwidacji szkód, Marketingu, Finansów, IT i HR.
Jeśli jesteś jednym z nich, a do tego chcesz dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem oraz szukasz pozytywnych inspiracji i twórczego, kreatywnego środowiska pracy, to dobrze trafiłeś. Aplikuj!

Benefity
STABILNE ZATRUDNIENIE
Szukamy pracowników na lata, dlatego u nas pracujesz na umowie o pracę. Chyba, że wolisz inaczej!
ROZWÓJ ZAWODOWY
NAU to środowisko pracy, w którym ze wzajemnością możesz dzielić się swoim doświadczeniem, zdobywać nowe kompetencje i podnosić swoje kwalifikacje.
OPIEKA MEDYCZNA
Zdrowie to podstawa! Zapewniamy prywatną opiekę medyczną z super pakietami.
UBEZPIECZENIE GRUPOWE
Podobno szewc bez butów chodzi. Ale nie w NAU! Zabezpieczymy finansowo Ciebie i Twoją rodzinę na preferencyjnych warunkach.
OWOCOWE CZWARTKI
Zapewniamy smaczne co nieco i do tego pełne witamin. Dlaczego nie w środę? Bo we wszystkim potrzebny umiar!
DOGODNY DOJAZD
Powiśle, obok stacji metra, dwa kroki od Centrum Nauki Kopernik
WIDOK Z OKNA
W którą stronę byś nie spojrzał, widok za oknem zniewala. Pełna panorama centrum Warszawy, Wisła i Stadion Narodowy, albo Most Świętokrzyski i Centrum Nauki Kopernik.
KARTA MULTISPORT
Popularny benefit pracowniczy dostępny jest też w NAU!
Przyjazny proces rekrutacji
Analiza CV
Jeśli Twoje doświadczenie pokrywa się z profilem osoby, której poszukujemy, pracownik działu HR zaprosi Cię na rozmowę rekrutacyjną.
Rozmowa rekrutacyjna
Poznajmy się. Spotkanie rekrutacyjne poprowadzi pracownik działu HR oraz Twój przyszły przełożony. W ciągu maksymalnie 2 tygodni otrzymasz od nas informację zwrotną jak Ci poszło.
Zadanie rekrutacyjne
W zależności od stanowiska, możemy poprosić Cię o wykonanie zadania sprawdzającego Twoje umiejętności.
Finalna decyzja
Pozytywne wieści! Poznaj warunki zatrudnienia oraz przysługujące Ci benefity. Witamy w naszym zespole!
Rozpoczęłam współpracę z NAU w 2016 roku jako asystent działu. Moja droga zawodowa jest pełna codziennych wyzwań i możliwości rozwoju, która doprowadziła mnie do stanowiska koordynatora.
Praca w NAU daje mi możliwość rozwoju, którą sobie cenię. Praca to także ludzie, którzy tworzą super atmosferę!
Oferty pracy
Oferujemy:
Umowę o pracę: 8 500 - 10 000 zł brutto
Oczekujemy:
- minimum 2-letnie doświadczenie samodzielnym stanowisku,
- praktyczna znajomość prawa pracy i ubezpieczeń społecznych,
- znajomość systemu kadrowo-płacowego Enova oraz programu Płatnik,
- samodzielność w działaniu,
- dobra organizacja pracy własnej, sumienność, skrupulatność,dobra znajomość MS Excel.
Twój zakres obowiązków:
- kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa spółek w grupie kapitałowej w tym:
- prowadzenie pełnej dokumentacji dla pracowników i współpracowników,
- naliczanie wynagrodzeń i zasiłków (umowy o pracę, umowy zlecenia),
- sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PPK, GUS, PFRON itp,
- obsługa pracowników w zakresie kadrowym m.in, wystawianie zaświadczeń,
- obsługa benefitów
- monitorowanie terminów badań lekarskich, BHP, kończących się umów
- aktualizacja i dostosowanie procedur do zmieniających się przepisów prawa
- sporządzanie zestawień i raportów kadrowych przygotowywanie dokumentów, umów, regulaminów.
Oferujemy:
Umowę o pracę: 12 000 - 15 000 zł brutto
Oczekujemy:
- min. 3-letnie doświadczenie jako Product Manager,
- wykształcenie wyższe - mile widziane kierunki: marketing, zarządzanie, ekonomia,
- praktyczna wiedza z wprowadzania produktów na rynek,
- umiejętność współpracy z klientem wewnętrznym i zewnętrznym (dostawcami usług),
- umiejętność nawiązywania relacji biznesowych, komunikatywność,
- skrupulatność i sumienność oraz zdolności analityczne,
- kreatywność i umiejętność pracy zespołowej,
- prawo jazdy kat. B.
Mile widziane:
- znajomość rynku edukacyjnego.
Twój zakres obowiązków:
- prowadzenie produktu przez wszystkie etapy jego życia - od momentu pomysłu, przez jego projektowanie i wdrożenie, aż po stałą opiekę i rozwój w aplikacji online,
- aktywne uczestniczenie w planowaniu strategii produktowej, definiowanie funkcjonalności oraz priorytetyzowanie zadań,
- współpraca z zespołami biznesowymi oraz działem IT, w tym programistami i dostawcami zewnętrznymi, w celu spełnienia oczekiwań klientów i realizacji założeń firmy,
- analiza trendów rynkowych i zachowań użytkowników w celu optymalizacji produktu,
- prowadzenie szkoleń produktowych oraz aktywna współpraca z działem sprzedaży,
- współpraca w zakresie prowadzonych działań marketingowych (kampanie reklamowe, materiały informacyjne) z działem marketingu oraz z zespołem projektowym,
- koordynacja procesu wdrażania produktu u klientów, współpraca ze środowiskiem oświaty.
Oferujemy:
Umowę o pracę: 6 500zł brutto
Nasze oczekiwania:
- minimum rok doświadczenia w branży ubezpieczeniowej w dziale rozliczeń.
Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (preferowane kierunki: finanse, bankowość, ubezpieczenia), - znajomość MS Excel na poziomie co najmniej średniozaawansowanym (tabele przestawne, WYSZUKAJ.PIONOWO, funkcja JEŻELI),
- umiejętność pracy w dynamicznie zmieniającym się środowisku,
- skrupulatność, dokładność oraz wysokie zdolności analityczne,
- wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i kultura osobista w kontakcie z klientem.
Twój zakres obowiązków:
- bieżąca weryfikacja oraz rozliczanie płatności klientów,
- kontrola sald oraz analiza rozbieżności (identyfikacja nadpłat, niedopłat i braków płatności),
- samodzielne prowadzenie kontaktu z klientami w celu wyjaśnienia niezgodności i uzgodnienia dalszych działań,
- księgowanie wpłat w systemie finansowym oraz ich prawidłowe przypisywanie do polis i faktur,
- monitorowanie należności przeterminowanych oraz przygotowywanie raportów.
- sporządzanie i wysyłanie wezwań do zapłaty,
- telefoniczna obsługa klienta w zakresie rozliczeń, historii płatności oraz terminów płatności.
Oferujemy:
Umowę o pracę: 7 000 – 12 000 zł
Oczekujemy:
- doświadczenie na podobnym stanowisku w zakresie zarządzania usługami i środowiskiem IT (min 1 rok),
- wykształcenie informatyczne lub techniczne,
- dobra znajomość środowiska MS (Windows 10/11 oraz Server od 2016 wzwyż) - AD, IIS, DNS, WSUS, MDT, PowerShell, Hyper-V,
- dobra znajomość MS SQL / PostgreSQL na poziomie administracji bazami,
- dobra znajomość zagadnień związanych z rozbudową, diagnostyką oraz konfiguracją sprzętu typu serwery, macierze, przełączniki,
- działania proaktywne w zakresie optymalizacji, bezpieczeństwa, ciągłości oraz monitorowaniu systemów IT,
- zdolność analitycznego myślenia, umiejętność oceny ryzyka, praca samodzielna i zespołowa,
- chęć poznawania nowych technologii, rozwiązań,
- znajomość języka angielskiego pozwalająca na rozumienie dokumentacji technicznych,
- dyspozycyjność od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16 lub 9-17.
Twój zakres obowiązków:
- obsługa zgłoszeń od użytkowników systemów informatycznych firmy i monitorowaniem postępu prac,
- zarządzanie systemami informatycznymi w technologiach Microsoft,
- administrowanie sieciami LAN i WAN,
- zarządzanie backupami,
- wdrażanie nowych technologii i rozwiązań,
- współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług oraz wewnętrznym zespołem IT,
- utrzymanie, tworzenie i aktualizowanie dokumentacji technicznej,
- obsługa zgłoszeń i incydentów dot. systemów i użytkowników wewnętrznych na poziomie 2 i 3 linii wsparcia (czasami 1 linia wsparcia),
- reagowanie na zgłaszane nieprawidłowości pracy systemów i oprogramowania.
Nie znalazłeś ogłoszenia dla siebie?
Nic straconego! Wyślij CV, a my rozpatrzymy je przy kolejnych rekrutacjach!

Praktyki studenckie
Studiujesz dziennie lub zaocznie? Czas na zdobywanie doświadczenia! Jeśli poszukujesz pracy, którą będziesz mógł pogodzić z nauką to trafiłeś idealnie! Ale w zamian wymagamy zaangażowania oraz chęci do nauki i rozwoju.