Kariera
Stawiamy na jakość w przyjaznej atmosferze! Pracujemy wyłącznie z najlepszymi specjalistami z zakresu Sprzedaży, Prawa, Obsługi Klienta, Likwidacji szkód, Marketingu, Finansów, IT i HR.
Jeśli jesteś jednym z nich, a do tego chcesz dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem oraz szukasz pozytywnych inspiracji i twórczego, kreatywnego środowiska pracy, to dobrze trafiłeś. Aplikuj!

Benefity
STABILNE ZATRUDNIENIE
Szukamy pracowników na lata, dlatego u nas pracujesz na umowie o pracę. Chyba, że wolisz inaczej!
ROZWÓJ ZAWODOWY
NAU to środowisko pracy, w którym ze wzajemnością możesz dzielić się swoim doświadczeniem, zdobywać nowe kompetencje i podnosić swoje kwalifikacje.
OPIEKA MEDYCZNA
Zdrowie to podstawa! Zapewniamy prywatną opiekę medyczną z super pakietami.
UBEZPIECZENIE GRUPOWE
Podobno szewc bez butów chodzi. Ale nie w NAU! Zabezpieczymy finansowo Ciebie i Twoją rodzinę na preferencyjnych warunkach.
OWOCOWE WTORKI I CZWARTKI
Zapewniamy smaczne co nieco i do tego pełne witamin. Dlaczego nie w środę? Bo we wszystkim potrzebny umiar!
DOGODNY DOJAZD
Powiśle, obok stacji metra, dwa kroki od Centrum Nauki Kopernik
WIDOK Z OKNA
W którą stronę byś nie spojrzał, widok za oknem zniewala. Pełna panorama centrum Warszawy, Wisła i Stadion Narodowy, albo Most Świętokrzyski i Centrum Nauki Kopernik.
KARTA MULTISPORT
Popularny benefit pracowniczy dostępny jest też w NAU!
Przyjazny proces rekrutacji
Analiza CV
Jeśli Twoje doświadczenie pokrywa się z profilem osoby, której poszukujemy, pracownik działu HR zaprosi Cię na rozmowę rekrutacyjną.
Rozmowa rekrutacyjna
Poznajmy się. Spotkanie rekrutacyjne poprowadzi pracownik działu HR oraz Twój przyszły przełożony. W ciągu maksymalnie 2 tygodni otrzymasz od nas informację zwrotną jak Ci poszło.
Zadanie rekrutacyjne
W zależności od stanowiska, możemy poprosić Cię o wykonanie zadania sprawdzającego Twoje umiejętności.
Finalna decyzja
Pozytywne wieści! Poznaj warunki zatrudnienia oraz przysługujące Ci benefity. Witamy w naszym zespole!

Rozpoczęłam współpracę z NAU w 2016 roku jako asystent działu. Moja droga zawodowa jest pełna codziennych wyzwań i możliwości rozwoju, która doprowadziła mnie do stanowiska koordynatora.
Praca w NAU daje mi możliwość rozwoju, którą sobie cenię. Praca to także ludzie, którzy tworzą super atmosferę!


Pracownicy w NAU zawsze służą pomocą i dzielą się swoim cennym doświadczeniem. W firmie panuje rodzinna, pogodna atmosfera.
Oferty pracy
To oferujemy
- wynagrodzenie podstawowe 4500-5000 zł (uz, B2B) + system prowizyjny
- auto służbowe z kartą paliwową
- przejrzyste zasady wynagradzania
- szkolenie produktowe
- opiekę doświadczonego Managera w terenie
Nasze wymagania
- posiadasz doświadczenie w bezpośredniej sprzedaży w kanale B2B
- mile widziane jeśli posiadasz doświadczenie z branżą edukacyjną
- jesteś osobą komunikatywną i otwartą
- potrafisz budować długotrwałe relacje biznesowe
- posiadasz prawo jazdy kat. B i jesteś gotowy do pracy w terenie (teren woj. pomorskiego)
Twój zakres obowiązków
- bezpośrednia sprzedaż systemu informatycznego w placówkach oświatowych (przedszkola i żłobki)
- prowadzenie prezentacji systemu (również online)
- negocjacje handlowe z klientami
- realizacja założonych celów sprzedażowych
- dbałość o obsługę klienta (m.in. proces finalizacji umowy)
- nawiązywanie trwałych relacji z klientem i budowaniem pozytywnego wizerunku firmy
Nasze wymagania
- doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane)
- komunikatywność, otwartość
- odporność na stres
- znajomość MS Word i Excel
- dobra organizacja własnej pracy, dokładność
- determinacja w dążeniu do celu
Twój zakres obowiązków
- prowadzenie rozmów telefonicznych z Klientami w zakresie odzyskania należności przeterminowanych
- kontrola i windykacja należności na wstępnym etapie zadłużenia
- przygotowanie i wysyłanie do Klientów informacji w formie SMS
- przygotowywanie i wysyłanie do Klientów powiadomień, pism, wezwań do zapłaty
Nasze wymagania
- w trakcie studiów technicznych (mile widziana informatyka lub pokrewne)
- doświadczenie w obsłudze klienta
- komunikatywność oraz cierpliwość
- zainteresowanie rozwojem technologii informatycznych
- mile widziane doświadczenie związane z obsługą systemów z branży ubezpieczeniowej
- mile widziana znajomość Asany/Jiry
Twój zakres obowiązków
- wsparcie użytkowników (agentów) w obsłudze systemu informatycznego
- przeprowadzanie cyklicznych szkoleń dla użytkowników
- testowanie manualne wdrażanych zmian
- analiza zgłaszanych przez użytkowników potrzeb
- komunikacja i współpraca z zespołem programistów
- współpraca z wewnętrznymi działami firmy
- przygotowanie raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne
- przygotowywanie materiałów instruktażowych
Nasze wymagania
- posiadasz min. roczne doświadczenie w prowadzeniu procesów rekrutacji
- jesteś osobą komunikatywną i otwartą
- dobrze znasz MS Excel
- znasz podstawy prawa pracy
- mile widziane ukończone studia na kierunku psychologia, ZZL, socjologia
Twój zakres obowiązków
- prowadzenie procesów rekrutacji end-to-end (publikacja ogłoszenia, prowadzenie rozmów rekrutacyjnych)
- utrzymywanie pozytywnych relacji z kandydatami
- uczestniczenie w procesie onboardingu nowych pracowników
- współtworzenie strategii EB
- przygotowywanie raportów na potrzeby wewnętrzne
- udział w różnorodnych projektach z zakresu miękkiego HR
Nasze wymagania
- doświadczenie na podobnym stanowisku min. 2 lata
- znajomość przepisów dotyczących procesu windykacji, w tym zagadnień z zakresu prawa cywilnego
- znajomość prawa upadłościowego (mile widziane)
- samodzielność w działaniu
- dobra organizacja czasu pracy
- umiejętność analizowania danych
- skrupulatność, zaangażowanie, orientacja na cel
- znajomość MS Excel w stopniu dobrym
Twój zakres obowiązków
- koordynowanie procesów windykacyjnych, w tym windykacji polubownej oraz sądowo-egzekucyjnej (kontakt z sądami, organami egzekucyjnymi oraz organami ścigania)
- administrowanie dokumentacją windykacyjną
- stała współpraca z kancelarią prawną
- przygotowywanie pism do klientów (wezwania do zapłaty, przedsądowe wezwania do zapłaty, wypowiedzenia umów)
- rozpatrywanie wniosków o restrukturyzację
- monitoring przydzielonego portfela klientów, opracowywanie strategii dochodzenia należności
- tworzenie zestawień i raportów
Nasze wymagania
- min. roczne doświadczenie jako likwidator szkód
- mile widziane doświadczenie w obszarze ubezpieczeń osobowych
- skrupulatność, sumienność
- bardzo dobra organizacja pracy własnej
- komunikatywność, umiejętność pracy z klientem
Twój zakres obowiązków
- ocena zasadności zgłoszonych roszczeń (szkody osobowe)
- terminowe wydawanie decyzji
- weryfikacja i analiza przesłanej przez klientów dokumentacji
- kontakt z klientem w zakresie obsługi danej szkody
- współpraca z lekarzem orzecznikiem
- współpraca z podmiotami zewnętrznymi oraz wewnętrznymi działami w firmie
To oferujemy
- elastyczną formę zatrudnienia: B2B lub umowa zlecenia
- atrakcyjne wynagrodzenie
- praca zdalna w 100%
- stałe godziny pracy 8-16 od poniedziałku do piątku
- udział w ciekawych projektach IT wśród ludzi nastawionych na współpracę i rozwój
Nasze wymagania
- dobrej znajomości .NET5, .NET6, C#
- wykształcenia wyższego lub w trakcie ostatniego roku studiów na kierunkach informatycznych
- chęci rozwoju
- myślenia analitycznego i sumienności w wykonywane obowiązki
Twój zakres obowiązków
- programowanie rozwiązań zgodnie z wymaganiami
- rozwój istniejących aplikacji firmowych w technologii .NET
- rozwijanie i unowocześnianie aplikacji
- tworzenie dokumentacji technicznej
Nasze wymagania
- wykształcenie wyższe, mile widziane kierunki: zarządzanie, finanse lub pokrewne
- minimum 3-letnie doświadczenie w likwidacji szkód
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem
- doświadczenie w likwidacji szkód osobowych z ubezpieczeń NNW
- praktyczna znajomość przepisów obowiązujących w likwidacji szkód
- dobra znajomość MS Office
- zaangażowanie, staranność i systematyczność
- umiejętność pracy w zespole, komunikatywność
- zdolności analityczne, umiejętność pracy z danym
Twój zakres obowiązków
- nadzór nad terminowością wydawanych decyzji i pism wychodzących do klientów
- opiniowanie dokumentacji medycznej lub przesyłanie szkód do lekarza orzecznika
- nadzór nad bieżącą pracą działu likwidacji szkód w tym realizacji KPI
- przygotowanie raportów i analiz dotyczących zlikwidowanych szkód, rozliczanie szkód z towarzystwami ubezpieczeniowymi
- wdrażanie nowych rozwiązań upraszczających proces likwidacji szkód
- autoryzacja wypłat odszkodowań
- pozyskiwanie nowych źródeł dochodu dla Działu Likwidacji Szkód (rozszerzanie współpracy z dotychczasowymi TU lub pozyskiwanie nowych), negocjowanie współpracy z TU
- zarządzanie kilkuosobowym działem likwidacji szkód
Nasze wymagania
- minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku managerskim w dziale marketingu
- doświadczenie w tworzeniu i realizacji strategii oraz planów marketingowych
- komunikatywność, otwartość oraz głowa pełna pomysłów
- pozytywne nastawienie, kreatywność, umiejętność dynamicznego dostosowania się do zmieniającego się rynku
- mile widziane doświadczenie w branży ubezpieczeniowej lub finansowej
- wykształcenie wyższe – preferowane kierunki: marketing, PR
Twój zakres obowiązków
- odpowiedzialność za tworzenie strategii marketingowej spółki
- ustalanie budżetu marketingowego oraz nadzór nad jego realizacją
- opracowanie strategii komunikacji dla poszczególnych produktów i rozwiązań oferowanych przez NAU w różnych kanałach
- planowanie i realizacja działań marketingowych w celu zwiększenia sprzedaży/pozyskania leadów
- proaktywne poszukiwanie pomysłów na nowe działania promocyjne oraz sprzedażowe
- analizowanie skuteczności kampanii marketingowych
- monitorowanie działań konkurencji i analizowanie danych rynkowych
- budowanie wizerunku firmy
- zarządzanie oraz koordynowanie pracą zespołu
- ścisła współpraca z działami sprzedaży
Nasze wymagania
- doświadczenie w pracy biurowej (min. 2 lata)
- mile widziane doświadczenie w obsłudze floty
- wykształcenie wyższe (mile widziane np. marketing, PR, ekonomia)
- dobra znajomość MS Excel
- wysoka kultura osobista
- pozytywne nastawienie oraz proaktywna postawa
- mile widziane prawo jazdy kat. B
Twój zakres obowiązków
- koordynowanie obiegu dokumentacji
- rozliczanie kosztów, przekazywanie faktur do płatności
- współpraca z zewnętrznymi partnerami biznesowymi/ dostawcami / klientami
- ścisła współpraca z wewnętrznymi komórkami firmy m.in. z działem sprzedaży i księgowości
- prowadzenie zestawień i raportów na potrzeby wewnętrzne
Nie znalazłeś ogłoszenia dla siebie?
Nic straconego! Wyślij CV, a my rozpatrzymy je przy kolejnych rekrutacjach!

Praktyki studenckie
Studiujesz dziennie lub zaocznie? Czas na zdobywanie doświadczenia! Jeśli poszukujesz pracy, którą będziesz mógł pogodzić z nauką to trafiłeś idealnie! Ale w zamian wymagamy zaangażowania oraz chęci do nauki i rozwoju.