Kariera
Stawiamy na jakość w przyjaznej atmosferze! Pracujemy wyłącznie z najlepszymi specjalistami z zakresu Sprzedaży, Prawa, Obsługi Klienta, Likwidacji szkód, Marketingu, Finansów, IT i HR.
Jeśli jesteś jednym z nich, a do tego chcesz dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem oraz szukasz pozytywnych inspiracji i twórczego, kreatywnego środowiska pracy, to dobrze trafiłeś. Aplikuj!

Benefity
STABILNE ZATRUDNIENIE
Szukamy pracowników na lata, dlatego u nas pracujesz na umowie o pracę. Chyba, że wolisz inaczej!
ROZWÓJ ZAWODOWY
NAU to środowisko pracy, w którym ze wzajemnością możesz dzielić się swoim doświadczeniem, zdobywać nowe kompetencje i podnosić swoje kwalifikacje.
OPIEKA MEDYCZNA
Zdrowie to podstawa! Zapewniamy prywatną opiekę medyczną z super pakietami.
UBEZPIECZENIE GRUPOWE
Podobno szewc bez butów chodzi. Ale nie w NAU! Zabezpieczymy finansowo Ciebie i Twoją rodzinę na preferencyjnych warunkach.
OWOCOWE CZWARTKI
Zapewniamy smaczne co nieco i do tego pełne witamin. Dlaczego nie w środę? Bo we wszystkim potrzebny umiar!
DOGODNY DOJAZD
Powiśle, obok stacji metra, dwa kroki od Centrum Nauki Kopernik
WIDOK Z OKNA
W którą stronę byś nie spojrzał, widok za oknem zniewala. Pełna panorama centrum Warszawy, Wisła i Stadion Narodowy, albo Most Świętokrzyski i Centrum Nauki Kopernik.
KARTA MULTISPORT
Popularny benefit pracowniczy dostępny jest też w NAU!
Przyjazny proces rekrutacji
Analiza CV
Jeśli Twoje doświadczenie pokrywa się z profilem osoby, której poszukujemy, pracownik działu HR zaprosi Cię na rozmowę rekrutacyjną.
Rozmowa rekrutacyjna
Poznajmy się. Spotkanie rekrutacyjne poprowadzi pracownik działu HR oraz Twój przyszły przełożony. W ciągu maksymalnie 2 tygodni otrzymasz od nas informację zwrotną jak Ci poszło.
Zadanie rekrutacyjne
W zależności od stanowiska, możemy poprosić Cię o wykonanie zadania sprawdzającego Twoje umiejętności.
Finalna decyzja
Pozytywne wieści! Poznaj warunki zatrudnienia oraz przysługujące Ci benefity. Witamy w naszym zespole!

Rozpoczęłam współpracę z NAU w 2016 roku jako asystent działu. Moja droga zawodowa jest pełna codziennych wyzwań i możliwości rozwoju, która doprowadziła mnie do stanowiska koordynatora.
Praca w NAU daje mi możliwość rozwoju, którą sobie cenię. Praca to także ludzie, którzy tworzą super atmosferę!


Pracownicy w NAU zawsze służą pomocą i dzielą się swoim cennym doświadczeniem. W firmie panuje rodzinna, pogodna atmosfera.
Oferty pracy
Umowa o pracę: 5000-6000 brutto
Wymagania:
- Doświadczenie w branży ubezpieczeniowej
- Znajomość procesu licencjonowania w TU
- Doświadczenie w pracy z dokumentacją (przygotowanie umów)
- Bardzo dobra znajomość MS Office, w szczególności MS Excel
- Wysoka kultura osobista, komunikatywność, umiejętność budowania relacji
- Dokładność, sumienność, skrupulatność
Zadania:
- przeprowadzanie egzaminów KNF OFWCA,
- weryfikacja poprawności dokumentów oraz rejestracja OFWCA,
- sporządzanie umów o współpracę z OFWCA, wypowiedzeń i aneksów,
- administrowanie bazą OFWCA,
- obsługa procesów związanych z realizacją przez OFWCA obowiązków związanych z Ustawą o dystrybucji ubezpieczeń,
- współpraca z siecią sprzedaży i Towarzystwami Ubezpieczeniowymi,
- sporządzanie raportów i zestawień dotyczących procesów administracyjnych wsparcie bieżących działań administracyjnych
Umowa o pracę: 3600 zł - 3800 zł brutto
Nasze oczekiwania:
- wykształcenia min. średniego,
- znajomości MS Office (w tym MS Excel),
- analitycznego myślenia,
- dobrej organizacji pracy własnej,
- dyspozycyjności 5 dni w tygodniu pon-pt 8-16, 9-17.
Czym bedziesz się u nas zajmował:
- rejestracja oraz weryfikacja poprawności wpłat,
- wyjaśnienia wpłat od klientów,
- weryfikacja poprawności i kompletności otrzymanej dokumentacji ubezpieczeniowej,
- archiwizacja dokumentacji ubezpieczeniowej,
- cykliczne opracowywanie raportów.
Oferujemy
Umowa o prace, wynagrodzenie zasadnicze: 9.000-11.000 brutto
Nasze wymagania
- minimum dwuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku
- wykształcenie wyższe, mile widziane ukończone studia na kierunku psychologia, socjologia lub pokrewne
- doświadczenie w prowadzeniu procesów rekrutacji (w tym doświadczenie w direct search)
- wysokie zdolności interpersonalne
- dobra znajomość MS Excel
- mile widziane doświadczenie w firmie ubezpieczeniowej
Twój zakres obowiązków
- realizacja polityki HR w oparciu o potrzeby biznesowe organizacji
- prowadzenie procesów rekrutacji na wszystkie stanowiska w firmie
- odpowiedzialność za “miękkie” procesy HR: szkolenia, rozwój pracowników, system feedbacku, onboarding, exit interview
- współtworzenie strategii EB
- cykliczne opracowanie wskaźników HR
- analiza rynku i mapowanie wynagrodzeń
- ścisła współpraca oraz wsparcie dla kadry managerskiej
- współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług HR
- kierowanie pracą podległego pracownika
Umowa o prace: 4300-4600 zł brutto
Poszukujemy właśnie Ciebie, jeśli:
- wiedzy z zakresu ubezpieczeń majątkowych i komunikacyjnych,
- rocznego doświadczenia w sprzedaży ubezpieczeń (mile widziane doświadczenie w multiagencji),
- bardzo dobrej znajomości MS Office,
- komunikatywności oraz otwartości, łatwości w nawiązywaniu kontaktów,
- odpowiedzialności i sumienności.
Twój zakres obowiązków:
- telefoniczna i mailowa obsługa klienta,
- kalkulowanie oraz sprzedaż polis,
- udzielanie informacji o produktach ubezpieczeniowych,
- dosprzedaż produktów z portfela NAU
- budowanie i utrzymywanie długofalowych kontaktów z klientem,
- administrowanie elektronicznej i papierowej dokumentacji ubezpieczeniowej,
- wsparcie pracowników sieci sprzedaży w zakresie produktowym,
- sprzedaż produktów własnych pracodawcy.
Oferujemy:
Umowę o pracę: 3600-4000 zł brutto
Oczekujemy:
- posiadasz doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta (mile widziane w zakresie mobile)
- miałeś okazję pracować w dziale Contact Center,
- jesteś osobą komunikatywną, otwartą i łatwo nawiązujesz relacje,
- cechujesz się dużą odpowiedzialnością i sumiennością,
- chcesz czas pracy spędzać w kameralnym i rodzinnym zespole w wewnętrznym dziale CC.
Reszty Cię nauczymy😊
Twój zakres obowiązków:
- wsparciem operacyjnym w procesie obsługi Klienta,
- administrowaniem elektronicznej i papierowej dokumentacji,
- mailową i telefoniczną obsługą Klienta,
- obsługa posprzedażową naszych wewnętrznych Klientów (udzielanie informacji na temat umowy oraz produktów),
- wsparciem działu w akcjach sprzedażowych,
- budowaniem i utrzymywaniem długofalowych kontaktów z Klientem,
- współpracą z innymi działami firmy.
Nasze oczekiwania:
- 2-letnie doświadczenie jako przedstawiciel handlowy (doświadczenie w bezpośredniej sprzedaży w terenie)
- mile widziane doświadczenie w sprzedaży ubezpieczeń na życie
- umiejętność budowania i utrzymania relacji
- gotowość do nauki i poznania ubezpieczeń grupowych na życie (zapewniamy szkolenia produktowe)
- gotowość do pracy w terenie oraz prawo jazdy kat. B
- wykształcenie min. Średnie
Czym będziesz się u nas zajmował:
- sprzedażą różnych produktów w tym głównie ubezpieczenia grupowe dla klienta oświatowego oraz biznesowego
- opieką nad powierzonym portfelem klientów (oświata)
- realizacją planu sprzedaży na powierzonym terenie
- identyfikacją potrzeb klientów oraz dobieranie szytych na miarę produktów
- promocją marki oraz produktów własnych NAU
Wynagrodzenie zasadnicze: 8.000-10.000 brutto
Nasze wymagania:
- doświadczenia w zakresie zarządzania produktami ubezpieczeniowymi,
- bardzo dobrej znajomość produktów grupowych na życie,
- doświadczenia w kontaktach biznesowych,
- wysokich zdolności analitycznych i negocjacyjnych,
- kreatywności, otwartości w poszukiwaniu rozwiązań,
- wysokich umiejętności interpersonalnych, komunikatywnych i budowania relacji,
- prawo jazdy kat. B i gotowość do wyjazdów służbowych.
Twój zakres obowiązków:
- tworzenie, zarządzanie i modyfikacji programów ubezpieczeniowych grupowych na życie,
- kreowanie strategii rozwoju produktów ubezpieczeniowych grupowych na życie,
- współpraca z TU m.in. przy negocjowaniu produktów,
- odpowiedzialność za realizację budżetu produktowego,
- analiza portfela i zarządzanie rentownością, proponowanie działań usprawniających sprzedaż,
- ścisła współpraca z siecią sprzedaży w zakresie przygotowania materiałów oraz wsparcia merytorycznego - szkoleń oraz sprzedaży produktów
- wsparcie sieci sprzedaży w terenie,
- przeprowadzanie analiz rynku, monitoring działań konkurencji.
Wynagrodzenie zasadnicze: 6.000-8.000 brutto
Nasze wymagania:
- znajomości rynku ubezpieczeń oraz produktów ubezpieczeniowych,
- wysokich umiejętności interpersonalnych, komunikatywnych i budowania relacji,
- kreatywności, otwartości w poszukiwaniu rozwiązań,
- bardzo dobrej znajomość pakietu MS Office,
- prawo jazdy kat. B.
Twój zakres obowiązków:
- wsparcie przy tworzeniu i modyfikacji programów ubezpieczeniowych grupowych,
- wsparcie przy opracowywaniu strategii rozwoju produktów,
- opracowywanie raportów i analiza danych,
- współpraca z siecią sprzedaży w zakresie przygotowania materiałów oraz wsparcie w procesie sprzedaży,
- współpraca z Towarzystwami Ubezpieczeniowymi,
- przeprowadzanie analiz rynku, monitoring działań konkurencji.
- Umowę o pracę
- Wynagrodzenie zasadnicze 9.000-11.000 brutto
Nasze oczekiwania:
- posiadasz min. 5-letnie w obszarze marketingu, PR,
- doświadczenie w branży ubezpieczeniowej
- posiadasz wykształcenie kierunkowe: marketing, dziennikarstwo, PR,
- tzw. lekkie pióro – z łatwością tworzysz teksty,
- biegle posługujesz się narzędziami komunikacji,
- jesteś osobą kreatywną i otwartą na nowe rozwiązania,
- charakteryzuje Cię samodzielność, dobra organizacja pracy własnej,
- bardzo dobra znajomość MS Office,
Czym będziesz się u Nas zajmował:
- tworzenie i opracowanie strategii content marketing,
- przygotowanie materiałów promocyjnych (w szczególności tekstów),
- tworzenie treści na stronach firmowych, optymalizacja SEO/SEM,
- planowanie i tworzenie treści do social mediów,
- prowadzenie działań PR, współpraca z mediami, organizacja eventów,
- prowadzenie projektów w ramach komunikacji wewnętrznej oraz employer brandingu,
- zarządzanie projektami marketingowymi.
Nasze wymagania:
- min. 5-letnie doświadczenie na stanowisku managerskim,
- doświadczenie w zarządzaniu siecią sprzedaży,
- doświadczenie w budowaniu i utrzymywaniu kontaktów w środowisku ubezpieczeniowym,
- bardzo dobra znajomość rynku ubezpieczeń majątkowych,
- umiejętność motywowania i zarządzania zespołem sprzedaży,
- praktyczna znajomość technik negocjacji, sprzedaży,
- komunikatywność oraz otwartość,
- umiejętność analitycznego myślenia oraz ustalania priorytetów,
- dużego zaangażowania i motywacji w realizowaniu wyznaczonych celów,
- wykształcenie wyższe (mile widziane studia na kierunku finanse, zarządzanie, ubezpieczenia),
- prawo jazdy kat. B oraz gotowość do wyjazdów służbowych.
Twój zakres obowiązków:
- zarządzanie siecią multiagencyjną,
- planowanie i wdrażanie strategii rozwoju biznesu,
- budowanie i rozwój sieci agencyjnej,
- implementacja nowych rozwiązań oraz systemu informatycznego dla Agentów,
- realizacja wyznaczonych celów biznesowych oraz planów sprzedażowych w ramach sieci sprzedaży,
- monitorowanie jakości sprzedaży, rekomendowanie działań usprawniających sprzedaż,
- negocjowanie warunków współpracy z Towarzystwami Ubezpieczeniowymi, budowanie i rozwijanie relacji biznesowych,
- pozyskiwanie i zarządzanie Regionalnymi Dyrektorami Sprzedaży,
- tworzenie oraz nadzór nad realizacją założeń budżetowych oraz dokonywanie cyklicznych analiz finansowych,
- analiza rentowności powierzonego obszaru,
- ocena i analiza rynku oraz monitorowanie działań konkurencji.
Nie znalazłeś ogłoszenia dla siebie?
Nic straconego! Wyślij CV, a my rozpatrzymy je przy kolejnych rekrutacjach!

Praktyki studenckie
Studiujesz dziennie lub zaocznie? Czas na zdobywanie doświadczenia! Jeśli poszukujesz pracy, którą będziesz mógł pogodzić z nauką to trafiłeś idealnie! Ale w zamian wymagamy zaangażowania oraz chęci do nauki i rozwoju.