Likwidacja szkód

Od 1 września 2024 r. wszystkie szkody z polis NNW szkolnego oraz Programu Bezpieczna Rodzina InterRisk będą rozpatrywane bezpośrednio przez Towarzystwo Ubezpieczeniowe InterRisk.

Szkodę można zgłosić online za pomocą formularza.

Pozostałe szkody prosimy zgłaszać bezpośrednio do właściwego Towarzystwa Ubezpieczeń.

Aktualny średni czas likwidacji szkody

5 dni

od momentu dostarczenia wszystkich dokumentów

Jak zgłosić szkodę

Formularz on-line

Formularz on-line to rekomendowany przez NAU sposób złożenia wniosku o wypłatę świadczenia. Pozwala na szybkie dostarczenie wszystkich niezbędnych dokumentów w przeciągu kilku minut. Przed wypełnieniem formularza prosimy o przygotowanie numeru polisy, danych osobowych i skanów  oryginałów wymaganych dokumentów.

Wypełnij formularz

Proces likwidacji szkód

Zgłoszenie szkody

W przypadku wystąpienia zdarzenia objętego ubezpieczeniem prosimy o zgłoszenie wniosku do Towarzystwa Ubezpieczeniowego.

Weryfikacja złożonych dokumentów

Po otrzymaniu zgłoszenia następuje weryfikacja otrzymanych dokumentów

Proces ten nie powinien trwać dłużej niż 30 dni.

Decyzja

Jeśli otrzymano komplet dokumentów zostanie wydana decyzja w sprawie odszkodowania.

Wypłata środków

W przypadku pozytywnej decyzji odszkodowanie zostanie przekazane przez wybrany przez
Zgłaszającego sposób.

Baza dokumentów

Dokumenty niezbędne do złożenia wniosku o wypłatę świadczenia. 

Lista wymaganych dokumentów w zależności od zdarzenia

2021/2022 Ogólne Warunki Ubezpieczenia NNW szkolnego wraz z Postanowieniami Dodatkowymi i Odmiennymi - żłobki i przedszkola

2021/2022 Ogólne Warunki Ubezpieczenia NNW szkolnego wraz z Postanowieniami Dodatkowymi i Odmiennymi - szkoły podstawowe

2021/2022 Ogólne Warunki Ubezpieczenia NNW szkolnego wraz z Postanowieniami Dodatkowymi i Odmiennymi - szkoły ponadpodstawowe

202/2022 Ogólne Warunki Ubezpieczenia NNW szkolnego wraz z Postanowieniami Dodatkowymi i Odmiennymi - student

2020/2021 Ogólne Warunki Ubezpieczenia NNW szkolnego wraz z Postanowieniami Dodatkowymi i Odmiennymi - żłobki i przedszkola

2020/2021 Ogólne Warunki Ubezpieczenia NNW szkolnego wraz z Postanowieniami Dodatkowymi i Odmiennymi - szkoły podstawowe

2020/2021 Ogólne Warunki Ubezpieczenia NNW szkolnego wraz z Postanowieniami Dodatkowymi i Odmiennymi - szkoły ponadpodstawowe

2020/2021Ogólne Warunki Ubezpieczenia NNW szkolnego wraz z Postanowieniami Dodatkowymi i Odmiennymi - student

2019/2020 Ogólne Warunki Ubezpieczenia Edu Plus

2019/2020 Postanowienia dodatkowe i odmienne (żłobki i przedszkola) do OWU Edu Plus

2019/2020 Postanowienia dodatkowe i odmienne (szkoły podstawowe i gimnazja) do OWU Edu Plus

2019/2020 Postanowienia dodatkowe i odmienne (szkoły ponadpodstawowe i ponadgimnazjalne) do OWU Edu Plus

2018/2019 Ogólne Warunki Ubezpieczenia Edu Plus

2017/2018 Szczególne Warunki Ubezpieczenia Edu Plus

2016/2017 Szczególne Warunki Ubezpieczenia Edu Plus

Ogólne Warunki Ubezpieczenia NNW szkolnego

Postanowienia Dodatkowe i Odmienne żłobki i przedszkola Warianty I-III

Postanowienia Dodatkowe i Odmienne żłobki i przedszkola Warianty VI-VI

Postanowienia Dodatkowe i Odmienne szkoły Warianty I-III

Postanowienia Dodatkowe i Odmienne szkoły Warianty IV-VI

 

Zgłoś szkodę bezpośrednio w Towarzystwie Ubezpieczeniowym

FAQ

Zapoznaj się z najczęściej zadawanymi przez naszych klientów pytaniami.

Zgłoszenia szkód należy kierować bezpośrednio do Towarzystwa Ubezpieczeniowego w którym zawarto umowę za naszym pośrednictwem, na stronie internetowej znajdą Państwo
odnośniki do poszczególnych wniosków.

W przypadku szkód z polis NNW Szkolnych i Bezpieczna Rodzina InterRisk wniosek można zgłosić w następujący sposób:
Internetowo – za pośrednictwem strony internetowej: https://zgloszenie.interrisk.pl/assetclaim/new
Pocztą elektroniczną – skany wymaganych dokumentów należy przesłać na adres email: szkody@interrisk.pl
Telefonicznie – na numer telefonu InterRisk Kontakt: (22) 575 25 25
Pocztą tradycyjną – kompletną dokumentację należy wysłać na poniższy adres:
Przegr. Pocztowa nr 3334, 40-610 Katowice

Na zgłoszenie roszczenia masz 3 lata licząc od dnia, w którym nastąpiło zdarzenie objęte ubezpieczeniem. Zgodnie z przepisami bieg terminu przedawnienia kończy się w ostatnim dniu roku kalendarzowego, w którym mijają wskazane 3 lata.

Numer polisy możesz ustalić telefonicznie z Biurem Obsługi Klienta (22 696 72 70).

Nie wszystkie. Dokumentacja medyczna może być kopią. Oryginały wymagane są w przypadku faktur bądź imiennych rachunków.

Nie. Należy przedstawić całość dokumentacji medycznej tj. dokumentację medyczną z udzielenia pierwszej pomocy po wypadku oraz dokumentację z przebiegu leczenia i rehabilitacji.

Decyzja podejmowana jest w terminie nie dłuższym niż 30 dni, licząc od dnia otrzymania zgłoszenia, pod warunkiem dostarczenia wszystkich niezbędnych dokumentów/informacji. W przypadku braku możliwości podjęcia decyzji w ww. terminie (np. z powodu braku dostarczenia wszystkich niezbędnych dokumentów) decyzja zostanie wydana najpóźniej w ciągu 14 dni od dnia, w którym wyjaśnione będą wszystkie okoliczności sprawy.

Nie. Taka konieczność występuje tylko w sytuacji opłacania składek za ubezpieczenie bezpośrednio w placówce oświatowej.

Zawiadomienie o zajściu zdarzenia objętego zakresem ubezpieczenia może zgłosić:
- Ubezpieczony (pełnoletni) lub Ubezpieczający,
- Uprawniony z umowy ubezpieczenia,
- Spadkobierca Ubezpieczonego,
- inna osoba upoważniona przez wyżej wymienione osoby.