Likwidacja szkód
Od 1 września 2024 r. wszystkie szkody z polis NNW szkolnego oraz Programu Bezpieczna Rodzina InterRisk będą rozpatrywane bezpośrednio przez Towarzystwo Ubezpieczeniowe InterRisk.
Szkodę można zgłosić online za pomocą formularza.
Pozostałe szkody prosimy zgłaszać bezpośrednio do właściwego Towarzystwa Ubezpieczeń.
Aktualny średni czas likwidacji szkody
5 dni
od momentu dostarczenia wszystkich dokumentów
Jak zgłosić szkodę
Formularz on-line
Formularz on-line to rekomendowany przez NAU sposób złożenia wniosku o wypłatę świadczenia. Pozwala na szybkie dostarczenie wszystkich niezbędnych dokumentów w przeciągu kilku minut. Przed wypełnieniem formularza prosimy o przygotowanie numeru polisy, danych osobowych i skanów oryginałów wymaganych dokumentów.
Proces likwidacji szkód
Zgłoszenie szkody
W przypadku wystąpienia zdarzenia objętego ubezpieczeniem prosimy o zgłoszenie wniosku do Towarzystwa Ubezpieczeniowego.
Weryfikacja złożonych dokumentów
Po otrzymaniu zgłoszenia następuje weryfikacja otrzymanych dokumentów
Proces ten nie powinien trwać dłużej niż 30 dni.
Decyzja
Jeśli otrzymano komplet dokumentów zostanie wydana decyzja w sprawie odszkodowania.
Wypłata środków
W przypadku pozytywnej decyzji odszkodowanie zostanie przekazane przez wybrany przez
Zgłaszającego sposób.
Baza dokumentów
Dokumenty niezbędne do złożenia wniosku o wypłatę świadczenia.
Lista wymaganych dokumentów w zależności od zdarzenia
Aktualne OWU/SWU
Bezpieczna Rodzina - Ogólne Warunki Ubezpieczenia
Bezpieczna Rodzina - Szczególne Warunki Ubezpieczenia
Ogólne Warunki Ubezpieczenia - Pakiet Szpital
Tabela Norm Uszczerbku na Zdrowiu InterRisk
Ubezpieczenie SWU Bezpieczna Rodzina 14.02.2023 roku.
Archiwalne OWU/SWU
2019/2020 Ogólne Warunki Ubezpieczenia Edu Plus
2019/2020 Postanowienia dodatkowe i odmienne (żłobki i przedszkola) do OWU Edu Plus
2019/2020 Postanowienia dodatkowe i odmienne (szkoły podstawowe i gimnazja) do OWU Edu Plus
2018/2019 Ogólne Warunki Ubezpieczenia Edu Plus
2017/2018 Szczególne Warunki Ubezpieczenia Edu Plus
2016/2017 Szczególne Warunki Ubezpieczenia Edu Plus
Ogólne Warunki Ubezpieczenia NNW szkolnego
Postanowienia Dodatkowe i Odmienne żłobki i przedszkola Warianty I-III
Postanowienia Dodatkowe i Odmienne żłobki i przedszkola Warianty VI-VI
Zgłoś szkodę bezpośrednio w Towarzystwie Ubezpieczeniowym
FAQ
Zapoznaj się z najczęściej zadawanymi przez naszych klientów pytaniami.
Zgłoszenia szkód należy kierować bezpośrednio do Towarzystwa Ubezpieczeniowego w którym zawarto umowę za naszym pośrednictwem, na stronie internetowej znajdą Państwo W przypadku szkód z polis NNW Szkolnych i Bezpieczna Rodzina InterRisk wniosek można zgłosić w następujący sposób: Na zgłoszenie roszczenia masz 3 lata licząc od dnia, w którym nastąpiło zdarzenie objęte ubezpieczeniem. Zgodnie z przepisami bieg terminu przedawnienia kończy się w ostatnim dniu roku kalendarzowego, w którym mijają wskazane 3 lata. Numer polisy możesz ustalić telefonicznie z Biurem Obsługi Klienta (22 696 72 70). Nie wszystkie. Dokumentacja medyczna może być kopią. Oryginały wymagane są w przypadku faktur bądź imiennych rachunków. Nie. Należy przedstawić całość dokumentacji medycznej tj. dokumentację medyczną z udzielenia pierwszej pomocy po wypadku oraz dokumentację z przebiegu leczenia i rehabilitacji. Decyzja podejmowana jest w terminie nie dłuższym niż 30 dni, licząc od dnia otrzymania zgłoszenia, pod warunkiem dostarczenia wszystkich niezbędnych dokumentów/informacji. W przypadku braku możliwości podjęcia decyzji w ww. terminie (np. z powodu braku dostarczenia wszystkich niezbędnych dokumentów) decyzja zostanie wydana najpóźniej w ciągu 14 dni od dnia, w którym wyjaśnione będą wszystkie okoliczności sprawy. Nie. Taka konieczność występuje tylko w sytuacji opłacania składek za ubezpieczenie bezpośrednio w placówce oświatowej. Zawiadomienie o zajściu zdarzenia objętego zakresem ubezpieczenia może zgłosić: Jak można zgłosić wniosek o wypłatę świadczenia?
odnośniki do poszczególnych wniosków.
Internetowo – za pośrednictwem strony internetowej: https://zgloszenie.interrisk.pl/assetclaim/new
Pocztą elektroniczną – skany wymaganych dokumentów należy przesłać na adres email: szkody@interrisk.pl
Telefonicznie – na numer telefonu InterRisk Kontakt: (22) 575 25 25
Pocztą tradycyjną – kompletną dokumentację należy wysłać na poniższy adres:
Przegr. Pocztowa nr 3334, 40-610 Katowice Jaki jest czas na zgłoszenie szkody?
Jak uzyskać numer polisy?
Czy wszystkie dokumenty powinny być przesyłane w oryginale?
Czy zaświadczenie od lekarza jest wystarczające do rozpatrzenia zgłoszenia?
Jaki jest czas likwidacji szkody?
Polisy NNW Dzieci – czy w każdym przypadku potwierdzenie ubezpieczenia we wniosku wypełnia placówka oświatowa?
Kto może zgłosić roszczenie?
- Ubezpieczony (pełnoletni) lub Ubezpieczający,
- Uprawniony z umowy ubezpieczenia,
- Spadkobierca Ubezpieczonego,
- inna osoba upoważniona przez wyżej wymienione osoby.