W trosce o jakość obsługi likwidacji szkód prosimy przed rozpoczęciem zgłaszania szkody zapoznać się z listą wymaganych dokumentów niezbędnych do zgłoszenia szkody oraz przygotować:
- pełny numer polisy, z której będzie zgłaszana szkoda*
- dane osobowe i teleadresowe Ubezpieczonego, Zgłaszającego,
- dokumentację medyczną z całego procesu leczenia (pdf, jpg),
- numer rachunku bankowego, na który nastąpi wypłata ewentualnego odszkodowania,
- oryginały rachunków/faktur wystawionych imiennie na ubezpieczonego (w przypadku ubiegania się o zwrot kosztów powypadkowego leczenia).
*Nr polisy możesz uzyskać w placówce oświatowej bądź skontaktuj się z nami
Nasz Dział Likwidacji Szkód zajmuje się zgłoszeniami z polis NNW Dzieci oraz Programu Bezpieczna Rodzina InterRisk. Pozostałe szkody prosimy zgłaszać bezpośrednio do Towarzystwa Ubezpieczeń.
Masz pytanie zapoznaj się z odpowiedziami na te najczęściej zadawane.
Masz dodatkowe pytania/wątpliwości zadzwoń: (22) 584 10 00 od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem świąt) w godzinach 8:00- 17:00.