W trosce o jakość obsługi likwidacji szkód prosimy przed rozpoczęciem zgłaszania szkody zapoznać się z listą wymaganych dokumentów niezbędnych do zgłoszenia szkody oraz przygotować:

  • pełny numer polisy, z której będzie zgłaszana szkoda*
  • dane osobowe i teleadresowe Ubezpieczonego, Zgłaszającego,
  • dokumentację medyczną z całego procesu leczenia (pdf, jpg),
  • numer rachunku bankowego, na który nastąpi wypłata ewentualnego odszkodowania,
  • oryginały rachunków/faktur wystawionych imiennie na ubezpieczonego (w przypadku ubiegania się o zwrot kosztów powypadkowego leczenia).

*Nr polisy możesz uzyskać w placówce oświatowej bądź skontaktuj się z nami

Nasz Dział Likwidacji Szkód zajmuje się zgłoszeniami z polis NNW Dzieci oraz Programu Bezpieczna Rodzina InterRisk. Pozostałe szkody prosimy zgłaszać bezpośrednio do Towarzystwa Ubezpieczeń.

Masz pytanie zapoznaj się z odpowiedziami na te najczęściej zadawane.

Masz dodatkowe pytania/wątpliwości zadzwoń: (22) 584 10 00 od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem świąt) w godzinach 8:00- 17:00.

Zgłoś szkodę

Skontaktuj się z nami

Nauczycielska Agencja Ubezpieczeniowa SA
ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 31/33
00-379 Warszawa

tel: 22 584 10 00
email: szkody.nnw@nau.pl