Darmowy dostęp do usługi Alerty BIK dla wszystkich abonentów NAU Mobile

Kilka dni temu miał miejsce atak hakerski na dostarczyciela usług informatycznych dla NAU Mobile oraz kilku innych polskich operatorów telekomunikacyjnych.

Byliśmy pierwszym operatorem, który przyznał, że wskutek ataku mogło dojść do wycieku danych osobowych i zareagował na incydent otwartą komunikacją do klientów. Teraz idziemy krok dalej i zaoferujemy wszystkim aktualnym abonentom NAU Mobile darmowy dostęp do Alertów BIK!

Pomimo, że wciąż nie ma 100% pewności czy dane klientów zostały wykradzione, postanowiliśmy prewencyjnie zaoferować wszystkim naszym abonentom bezpłatny dostęp do usługi Alerty BIK, czyli powiadomień SMS lub e-mail ostrzegających przed próbami wyłudzenia kredytu.

Jak to działa?

Jeśli nastąpił wyciek danych i ktoś próbuje użyć naszej tożsamości, by np. zaciągnąć kredyt, to do BIK – jedynej instytucji w Polsce, która współpracuje ze wszystkimi bankami i z większością firm pożyczkowych – wpłynie zapytanie. Informacja o tym, pojawi się także w działającej 24/7 usłudze, co pozwoli na natychmiastową reakcję i zablokowanie próby wyłudzenia.

Jak uzyskać darmowy dostęp do Alertów BIK?

W celu otrzymania dostępu do Alertów BIK należy skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, dostępnym pod numerami telefonów: +48 459 459 459 +48 22 556 43 71