#zostańwdomu i załatw sprawę zdalnie

Pomimo wyjątkowej sytuacji, pozostajemy do Twojej dyspozycji. Wszystko możesz załatwić zdalnie.

Masz pytanie lub chcesz kupić polisę?

Zadzwoń
22 696 72 70

Napisz mail
bok@nau.pl

Chcesz zgłosić szkodę?

Zadzwoń
22 584 10 100

Napisz
szkody.nnw@nau.pl

Wypełnij formularz
na stronie www

W większości przypadków dokumenty niezbędne do wypłaty świadczenia będziesz mógł dostarczyć on-line.

FAQ

Czy stan epidemii powoduje wykluczenie odpowiedzialności ubezpieczyciela?

Nie. W przypadku wystąpienia każdego  zdarzenia objętego zakresem Twojego ubezpieczenia, możesz liczyć na wypłatę świadczenia

W jakim przypadku związanym z epidemią koronowirusa zostanie wypłacone świadczenie?

W każdym spełniającym warunki wynikające z umowy ubezpieczeniowej, w tym m.in. pobytem w szpitalu lub śmiercią ubezpieczonego.

Czy w związku z wyjątkową sytuacją wypłata świadczeń może trwać dłużej?

W chwili obecnej działamy bez zakłóceń i wszystkie wypłaty świadczeń realizujemy na bieżąco. W większości spraw czas wypłaty świadczenia nie przekracza 14 dni od dnia dostarczenia kompletu niezbędnych dokumentów. W najprostszych przypadkach wypłata dokonywana jest nawet w przeciągu 24-48 godzin.

Czy mogę spotkać się z agentem/pracownikiem terenowym NAU lub załatwić sprawę osobiście w centrali firmy?

Priorytetem NAU jest bezpieczeństwo i zdrowie naszych klientów oraz pracowników. Dlatego zachęcamy do kontaktu z naszymi agentami i BOK telefonicznie lub przez Internet. Większość spraw można załatwić w NAU bez wychodzenia z domu.

Nasze ubezpieczenia działają w czasie epidemii

Wszyscy ubezpieczeni w programach życiowych NAU, objęci są ochroną na wypadek zachorowania wywołanego wirusem SARS-CoV-2.

Osoby spełniające warunki wynikające z umowy ubezpieczeniowej mogą liczyć na wypłatę świadczenia m.in. z powodu pobytu w szpitalu spowodowanego podejrzeniem zakażenia lub zakażeniem koronawirusem.

NAU - organizacja pracy

Priorytetem NAU jest bezpieczeństwo i zdrowie naszych klientów oraz pracowników.
W związku z epidemią COVID-19, wszyscy pracownicy Centrali pracują zdalnie.

Wprowadziliśmy także odpowiednie procedury ochrony zdrowia – zgodne z wytycznymi Ministerstwa Zdrowia oraz Głównego Inspektoratu Sanitarnego -dotyczące pracowników terenowych: agentów, Regionalnych Kierowników Sprzedaży, osób rozliczających ubezpieczenia.

Wprowadzone procedury nie zakłócają naszej działalności.