
#zostańwdomu i załatw sprawę zdalnie
Masz pytanie lub chcesz kupić polisę?
Zadzwoń
22 696 72 70
Napisz mail
bok@nau.pl
Chcesz zgłosić szkodę?
Zadzwoń
22 584 10 100
Napisz
szkody.nnw@nau.pl
Wypełnij formularz
na stronie www
W większości przypadków dokumenty niezbędne do wypłaty świadczenia będziesz mógł dostarczyć on-line.
FAQ
Czy stan epidemii powoduje wykluczenie odpowiedzialności ubezpieczyciela?
Nie. W przypadku wystąpienia każdego zdarzenia objętego zakresem Twojego ubezpieczenia, możesz liczyć na wypłatę świadczenia
W jakim przypadku związanym z epidemią koronowirusa zostanie wypłacone świadczenie?
W każdym spełniającym warunki wynikające z umowy ubezpieczeniowej, w tym m.in. pobytem w szpitalu lub śmiercią ubezpieczonego.
Czy w związku z wyjątkową sytuacją wypłata świadczeń może trwać dłużej?
W chwili obecnej działamy bez zakłóceń i wszystkie wypłaty świadczeń realizujemy na bieżąco. W większości spraw czas wypłaty świadczenia nie przekracza 14 dni od dnia dostarczenia kompletu niezbędnych dokumentów. W najprostszych przypadkach wypłata dokonywana jest nawet w przeciągu 24-48 godzin.
Czy mogę spotkać się z agentem/pracownikiem terenowym NAU lub załatwić sprawę osobiście w centrali firmy?
Priorytetem NAU jest bezpieczeństwo i zdrowie naszych klientów oraz pracowników. Dlatego zachęcamy do kontaktu z naszymi agentami i BOK telefonicznie lub przez Internet. Większość spraw można załatwić w NAU bez wychodzenia z domu.
Nasze ubezpieczenia działają w czasie epidemii
Wszyscy ubezpieczeni w programach życiowych NAU, objęci są ochroną na wypadek zachorowania wywołanego wirusem SARS-CoV-2.
Osoby spełniające warunki wynikające z umowy ubezpieczeniowej mogą liczyć na wypłatę świadczenia m.in. z powodu pobytu w szpitalu spowodowanego podejrzeniem zakażenia lub zakażeniem koronawirusem.
